Pages

Friday, February 4, 2011

a deal is a deal.

hai!
*lambai-lambai
ceh.. lambai la balik.
sombong siot. 
tak pe la.
haa.. hari ni special sikit tau..
nak cerita pasal seseorang ni.
diesebabkan kami da ade deal.
di chatbox. aku pun tak tau sakit mana datang kat budak tu smpai nk buat post. 
die buat ramairamai kot. bukan aku sorang. kalau tak segan aku.
tapiiiii...
yang ni special untuk dia. haha. 
takde ramai ramai. die sorang je... 
haaa... sapetu? sapetu?

begini la conversationnye...

sany= hijau
dia = biru.

weh san. tetibe aku nak buat post pasal kau
haah? pasal aku? pasal?
sebab...sebab... saje saje je kot. haha<----- die gelak
haa? mcam tu pun bole? haha <---aku plak gelak
alaaa.. saje je.. boring.
eh.. tak nak la.. segan aku. kau ni.
alaaa.. jangan risau. blog aku tak dikenali ramai pun la brotha <----die pggil aku brotha?
ingat aku brother bear ape  =D
haaa.. yela. yela. suke atikau la sistaa bear. <--yang sista bear tu aku x cakap pun. saje je.
tak nak cadangkan aku pic mane nak pakai?
entah... suke ati kau la. <----jangan ambik gamba bogel aku suda.
okey.. nanti aku buat. tapi bukan hari ni la. aku ngantuk. haha <---die gelak lagi
haa.. ye. ye. okey deal nak? kalau kau buat post pasal aku.  nanti aku buat post pasal kau pulak.
hahahaha.. ntah ape2 la kau ni. *sukenye die*. tak kisah la. up to you brotha. <-- brother bear lagi?
okey. okey. tak kesah.
oraitttt yeahhhhhhh rockkkkk <---- gadis luar biasa ni. hahaha..

sooo.... tula yang dibincangkan pada post kali ini.. 
tentang seorang gadis... 
ini la dieeee..








tadaaaaa....
eh?
sape kau????!!
penyu mane niiihh??
 hahaha..
ni kurakura mane sesat ni?
kau menyemak je..
muke main suke lagi masuk blog aku.. 
siot punye penyu. 
hahahaha.. 
sat sat. 
adei.. salah pulak. 

haaaa... ni la..
kau ni. 
ape la. 
yang ni. yang ni. baru btul
haaaa....









wehhhhh???
 ni hantu semalam?
macam mane ade dalam blog aku ni?
hahaha.. 
siot. keja aku sampai sini. 
salah lagi. 
adeh.
ni la... 

haaaa...
ni la beliau. 
comel tak?
(sape kate comel aku pancung.)
comel kannn??
hahaha..
name die wawa.
lagii...
orang panggil die wawa.
hmmm... lagiii..
kawankawan die panggil die wawa.
haaa.. 
budak kelas die panggil die wawa jugak.
okey. 
hm. hm. lagi satu.
aku panggil die wawa jugak.
em. em.
tadaaaa...
banyak description aku cakap pasal budak ni.
penat aku tulis. 
hahaha..

okey. baibai. suke tak wawa? haa... 
suke la tu. diam je. 
hehe..


-ending the end-

0 comments:

Post a Comment