Pages

Thursday, December 30, 2010

haa.. tambah tambah..

with bismillah.

nothing much to say.
cuma.. 
aku segan..
betul...
bila tengok budakbudak lain punye blog..
pulamak!! banyak post woooo..
aku punye cipuuut je..
comelcomel je.
baru 8 post. haha..
ada orang tu sampai puluhpuluh december ni.
tu cuti tu.. kalau aku tak cuti?
ha.. lagi la..
kang ade post dalam satu bulan dapat setengah(1/2) post je. satu pun tak dapat.
hahaha..
ha.. ni yang nak tambah ni..
tapi. . . . . .
. . . . . . . . .
. . . . . . . . .
hmm.. . . . . .  tapi.....
. . . . . . . . .
. . . . . . . . .
satu je... hee... =)
hahaha...
saya tak tahu la. 
saya ni pemalas orangnya.
jadi.. bila nak tambah post tu rasa macam malas sngat.
grr.... baik tak payah buat blog kalau macam tu kan?
soo.. kena rajin update.
sany rajinrajin. hm.

eh? da tambah satu post kan? 
haa.. da la tu. 
nak cakap lebihlebih pula.
okey. see ya nanti!
kalau ada masa saya blog kali terakhir sebelum naik sekolah.
(haiihh. da form 5 da aku. tak bole main da..)
due tige kucing belari..
mane nak same si kucing belang.
due tiga bole ku cari..
aku da form five!!! <----- ade kaitan tak? ade kan? sikit la... bole la kan.. bole la tu... hmm.. boleee laaa...
hahahaha...
bye. till we meet again!

p/s: i had a friend who made me laugh selalu.. 
she is kind. nice...
dan... cute! =3
kalau kelabu lagi comel.. hee..=)
(aku sorang je kot paham) haha..
macam ada orang tu cakap. 
die ni baik. 
haha.. thanx u for becoming my friend selama ini.
i appreciate that. 
thanx a lot.. =D 
sany suka.

-end transmission-

2 comments:

Unknown said...

ade ea setengah post ? camne ek ?
=p kehkehkeh.

PC1667 said...

Hahaa ini petua untuk banyakkan post di blog. Make it short. Like a status update. Macam kalau kau kat kelas, time boring cikgu mengajar tu, kau conteng-conteng kat kertas kan. That. And oh, pantun tu SANGAT la takde kena-mengena hahaaa ;)

Post a Comment