Pages

Friday, December 31, 2010

try harder. sany. u can.

with bismillah
just want to make it quick.
hmm.. maybe..
ni post terakhir sebelum naik skola kot.
there's no doubt about it too.
haiih..
sejak akhirakhir ni..
saya selalu mengeluh. tak tahu mengapa. 
dan bila aku mengeluh. i listen music. when aku dengar lagu. i sighed.
thats me? aku pun tak tahu.
theres been a change of emotion lately.
because of one thing that bothers me a lot.. 
tak nak state kat sini.

oh? happy new year ea? sany lupa.. yeah beb.. happy great 2011 too.. semoga happy dan hope that 2011 will bring ur smile closer to your ear. '<-----ayat macam tak paham la pakcik?' 
hah. paham paham la. aku pun macam tak paham ayat tanye atas ni. tapi... kalau due due tak paham? hahaha.. 

suka hati la. hmm.. i need to pack sekarang ni. because my bro dekat smapl balik awal. aku pun tak tahu. dia kata pengawas punya hal. kena balik sabtu. hahhh?? aku bukan pengawas ke? ouh. selandar. tak payah... hm. hm. gonna need to struggle la kan tahun depan? no more lukislukis my art. sekejap je kan? satu tahun? and then i will become 17. yeah. by 5 sept. haha. siapa tngok cerita 3 idiots? aku pun terkejut masa dia tulis hari jadi aku. haha.. kelakar. ade dalam cerita hindustan pula. ramai kawankawan tngok sampai 4-5 kali. haha.. best kot. terutama raihan noordin. adibah jugak kot. rasenye.. nurin pun. hm. hm. lagi siapa ntah. hahaha. to aqila mashkuri. thanx for everything okey? meet you at school. jangan buat nakal. to najmi. semakin hot sekarang ya? haha.. tak apa. kita member. to aqmal. yeah. strive for spm. tak ade hal. to... sape lagi nak? *saya!saya!!* oh.. yes. kamu. to atiqah amri. haha.. nak cakap apa? hmm.. tanx juga. wish me luck. ur blog is artful. wahh. aku recommend blog orang ni. tiqa. bayar saya. haha.. *saya! saya nak jugak!* ye. ye. kamu. haa.. aireen? tanx juga. always make people smile. bagus. teruskan yea. haa.. siapa lagi? to idayu. keep up the good work. kau boleh. *psstt.. ape yang good worknye?* *entah? taktahutaktahu.* haha.. layan sahaja. thenn.. to ruzana. just smile nice. aku tau kau bole. new spirit for new year. lepas tu.. to.. haa.. wawa! dia tolong aku! betul. betul. damn tesis. haha.. pening kepala otak aku. die bimbing aku jugak la. tapi... separuh jalan je. yang lain aku bantai entah pape. hahaha.. tunggang langgang aku punya tesis. but. thanx ea wawa. haha.. to mish rovellete. kau jage anak kucing kau tu elokelok. hm. betu.l to byla. kalau nak kelua reunion ajak tau. sombong eh. haha.. lepas tu... siapa? *. . . . . . . .* hm? siape ni? *. . . . .saya. . . . .* oohh.. kau. aku lupa pula. hahaha. macam mana bole lupa. da merajuk da..  haa.. okey! okey! to sany. hahaha... try harder next year. jangan mainmain. kata nak jadi budak nerd? macam mana tu? hahaha... okey. okey. fit kan badan tu,. da gemuk da. haha. think study tau! kau ni.. selalu je main conteng lukislukis. buang mase tau.blaja lagi bagus. ingat tu. ingat umi buya. haaa... thats all kot. sape yang terlepas minta maaf ye. sorry sangat. nak cepat. nak packing lagi ni. saya balik kl hari ni. kena hantar adik. haha. okey. bye. asslamualaikum.

macam biasa... 
hahaha..
pecah kaca.
pecah gelas.
sudah baca.
selandar! aku datang!! 
hahahahahaha....=) =) X) X)
see ya. bye.

p/s; ade orang kate pantun aku tak sedap? grr.... aku tembak kau baru kau tau! huh.... hahahahaha....
sany senyum.

-end transmission-



0 comments:

Post a Comment