Pages

Thursday, November 18, 2010

adventures awaits.

dengan lafaz bismillah
the first thing i wanna say


AKU BENGANG DENGAN BENDE NI!

hahaha
ke..aku yg x reti dngan bende ni?
puas aku tekan tekan
tekan sana tekan sini tekan sani
adei..
kepala pun suda mahu terbang suda
tak apa tak apa
kata sany smile kan?
just smile and nothing worry will emerge kan?
(padahal aku da bengang nak m**pus ni)*
hahaha.. 
just one year corn here.(setahun jagung)
soo.. sila beri tunjuk aja.
eit. word macam * tu kena cencored kan?
x tau. x tau. x tau.
hahaha..
yeah. i knew beb.
theres still a lot more for me to learn kan?
try my best. 
i know it didnt as waaaoooo as other blog kan?
just a normal hassani who english and malay got B!
hahaha.. 
cikgu tak bagus ka..
aku yang tak pandai?
ahaaa...
question that will be encountered me next year as spm tak akan menjauh
lucky me
ada tanya2 sikit yang ada experience dgn benda ni
the peoples said?

1st person: weeeehhhh??? aku tak tau laa. aku mana pernah buat. baru buat semalam. kau ni. takut aku tau kau tanya benda2 macam ni. aku pun nervous buat benda ni.

alamok... 
salah orang pula.
ngahahahahaha.. 
smile!
nak buat apa kan?
then?

2nd person: eh? kamu? blogging? hahahaha.. dunia nak kiamat daaaaaa~~ ulalalalaa... korek la lubang kubur tu awal awal. wuyawuyawoooo~~~

aha?
tu apa cita pulak tu?
aku nak tau macam mana nk blog
dia kata begitu pula?
kutembakkaubarukautau
=P
later?
baik kau ckp someting useful.

3rd person: . . . . . . . . . . . . . . . . 
aku rase x payah tau la..
buat sakit hati je.
hahahaha...
but certain people la help me in the 'bikin'ing this blog.
tanx to them juga.
tak tahu macam mana bole dapat hidayah buat blog.
uuuuuu....
keras di lua. lembut di dalam.
ahah!!! 
yelakau
geligeliman je..
uuuhh.. 
mesti putus urat k**tut korang kan?
hahahaha...

okey! nice meetin ya!
remember
hassani that you knew is not the hassani you know 
ahaaa!! 
bole jadi hlovate tak?
bole kan? kan?
hahahaha...
see ya! 
-end transmission-




1 comments:

ilyariena said...

yes.smilesmile : )

Post a Comment