Pages

Sunday, November 21, 2010

i'm denied from entering.

with bismillah...



aku rase 
hari ni.
hari paling besejarah dalam hidup aku.

. . . . . . . . . 
 . . . . . . . . . . 
aku lari dari rumah......


kenapa?
masalah?


sebab aku sedih.
x tau.
kau emo sangat kot tadi.
biasa la tu.
tadi..
terlebih emo..
depan umi ngan buya plak tu.

aku lari.
13 kilometer pagi tadi.

ingat masalah pun lari.
rupanya..


makin bertambah ke?

makin sedih.
umi call..
aku sebak..

x nak cakap banyak.
aku tau..
aku tak bole masuk blog ni kalau x senyum.
tapi..
x tahan
aku pun jenis tak suka kongsi masalah.
aku selalu ceria
tapi hari ni
nasi pun rasa bubur
baring atas katil whole day
will dissapear for a while.



sanynotsmile=(


5 comments:

geboo said...

kau lari?
hmmmm 13 kilometer?

ruzanaismail said...

nasib bukan 130 km
aiyaaa

Unknown said...

lalala~ sengihsenyum.

lari kasi kurus sikit :D
wakakaka

sany smile=) said...

ape ni?
ape ni?
adei..

wawa said...

13 kilometer ? gud job . haha . nnty ajak aku skali ea

Post a Comment