Pages

Saturday, April 16, 2011

answer gueSs teki.

yeah. 
dan semestiya anda tertunggu tunggu.
apakah jawapan guess teki yang telah diberikan bukan?
dan mengapakah jawapan tersebut telah diterima pakai.
memandangkan tiada siapa jawab secara tepat jawapan kepada riddle ini.
terpaksalah aku bagitahu jawapan tersebut.
(sedih siot. bape ketul je jawab)
tapi ini tak mematahkan semangat aku unutk terus memberi jawapan tersebut.
ehem. ehem.
yes...
dan inilah jawapan tersebut.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 dan inilah jawapan untuk teka teki saya.
.
.
.

dan juga ini...
.
.
.
.
dan... ini pun boleh..
.
.
.
.
ini juga??
.
.
.
.


dan sudah semestinya tuan tuan tertanya tanya apakah jawapan tersebut bukan?
buka mata dan buka minda.
jawapan telah pun diberikan.
yes. itulah dia jawapan saya.

.
.
.
.
.

dan kucing juga tidak lari boleh menjawab teka teki saya.
.
.
.
.
.
saya ulangi guess teki saya.

BANYAK BANYAK TELUR, TELUR APA YANG BERLUBANG?
.
.
.
.

itulah dia tuan tuan.
jawapannya ialah
.
.
.
.
telor...
.
.
.
.
TELOPONG
.
.
(muah hah hah hah hah hah) 
(muka setan)
.
.
.
>.<
 dan beginilah muka muka follower saya ketika mendapat tahu jawapan tersebut.
 betulllll keeeee???? haaaa??
(sorang tu macam kak limah kan?)
.
.
.
.
.
.
.
ehehehe....

 comel kan? hee...
(dan macam inilah muka saya)

sekian terima kasih.
berjumpa di post seterusnya.




-ending the end-


0 comments:

Post a Comment