Pages

Friday, April 15, 2011

buyaaa!

gila la.
suka gila balik rumah sendiri.
mana tak nye.
semua benda nak baru.



KAGET GILAAA!


menggigil lutut aku masa nak masuk dapur.
ape bendee niii?
aku rasa macam dah nampak robot transformers dah depan mata.
mak aih. agak agak laa.
main besa lagi kau.
wehuuuu! 
peti ais baruuu! muah hah hah hah hah..
lagi tinggi dari aku siot. 
respect you la. tinggi aku 1 meter 70. tinggi kau. 2 meter 20.  kot. 
hehe.. jenguk jenguk dalam.  
rasa macam nak tinggal je dalam tu.
kosong lagi tu. hee..
sejuk. 
siap air cond.
malam ni tidur sini la. XD
dah. dah. peti ais pulak kau. 
sudah sudah la. 
dah. aku janji. 
tak nak tekejut macam beruk lagi lepas ni. 
biasa biasa je la.
ada peti ais lagi besa kot dekat dunia ni. 
rilek suda.


FUYYYYYYYOOO!!


(HAIH.. LAGI SEKALI..)
yang ni betul. 
premise 1: muka sany terkejut macam beruk. 
premise 2: muka beruk terkejut macam sany.
conclusion: sany is beruk.
lompat lompat aku.

"wahhhh... terangnya benda tu. kilatnya. sukanya.. gembiranya.. happynya... excitednya.. comelnya... cantiknya.. gebunya.. lawanya.. seksinya... rasa nak nangis la.... sukanya... sukanya.. rasa macam nak gigit je... ngaaaa.. "

EHM!!
(aku rasa aku da terlebih ni..)
 yes. itulah perasaan saya tatkala melihat sebiji makhluk atas meja.







LAPTOP BARUU!!! WUHHUHUHUUU!!
 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.


dan beginilah muka saya masa ketika tu..


tersangat gembira.. 
isk isk... 
maaf kawan kawan..
ternangis pulak aku.. 
emosi....  
sroot... sroottt... (bunyi tisu kene hingus)
tak dapat  ditafsirkan dengan kata kata. 
oyeah baby. meh sini. peluk sikit. 
suka gila. haha. 
dan disebabkan inilah saya menamakan post ini sebagai buyaaa!
terima kasih kepada ayahku. i love you daddy! 
hm... aku panggil ayah ku buya jugak. 
kire post ni special untuk buya la kan? 

hehe.. 

thanks buya. i love you gila gila gila. 




TADAAAA!!




buya kat tengah tu tau.
nama dia mohd ariffin. 
disebabkan tiada gambar persindirian. 
saya terpaksa mengambil gambar ini. 

buya bukan yang gedik belah kanan sekali tu tau. 

yang tengah. 
saya ulangi. 
yang tengah.
dan bukan juga yang pakai tudung labuh tu. 
tu isteri dia. 
memerangkap umi saya.
jangan usha dia. 
aku pelangkung kau karang!
=)

.

.
.
.
.
.
(kalau nak usha jugak. bayangkan buya pegang chain saw) 
sekian






-ending the end-

0 comments:

Post a Comment