Pages

Friday, April 15, 2011

guess teki

oh yes. 
saya menamakan dia guess teki. 
sebab tak tahu apa itu teki dalam bahasa inggeris.



secara saintifiknya.
guess teki.

ia dipanggil 

Timbulus  Expanderia Koundinus Aisteider  Timbernous Emboul Kudis Ingelacteria.

(fuh. ada nama lain sedap lagi tak?)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ataupun....
secara pasarnya..

teka teki.

ahaaaa... 
walaupun follower aku beberapa ketul sahaja tapi.... (sedih jugak)
aku tetap ingin memberi guess teki ini.


sekarang..
terima lah Timbulus  Expanderia Koundinus Aisteider  Timbernous Emboul Kudis Ingelacteria aku..
terbelit lidah aku.
okay! 
dan guess tekinya berbunyi begini. 
.
.
.
>.<
DALAM BANYAK BANYAK TELUR. TELUR APA YANG BERLUBANG?



sila hantarkan jawapan anda secepat yang mungkin untuk menerima hadiah dari pihak blog A SWEET CALL.  segala kerjasama anda amat dihargai. anda juga boleh menghantar jawapan dengan menaip di comment ataupun di ruang kanan blog ini. jangan risau. hadiah saguhati disediakan.


receive love. (kasih dalam bahasa inggeris ape doe?)
ataupun...
terima kasih. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
pihak blog A SWEET CALL tidak akan menanggung sebarang kecederaan mulut ataupun  kesakitan lidah semasa menyebut perkataan saintifik TEKA TEKI. 
harap maklum. 
 


p/s: i had a grandious idea in mind right now. but it take time. and it can't be done this holiday. maybe next time.
receive love.





-ending the end-

0 comments:

Post a Comment