Pages

Friday, April 29, 2011

miss. Y

 ehm. 
ehm.

adakah anda nampak apakah tajuk yang telah tertulis?
jika anda nampak.
bagus.
jika tidak. 

emmm.....

jika tidak.....

hmmmmm.....

jika... tidak....

cubalah untuk nampak. 
cuba ya. jangan tak cuba.


dan.....
ingin ditegaskan lagi sekali bahawa tajuk post kali ni ialah...


MISS  Y.




dan tersangat sangat lah bukannn..
memang extreme sangat bukannnn..
memang tak kan dan bukannn..


LELAKI  Y




ya.
berhubung kait dengan tajuk yang telah diberikan
apakah maksud tersirat di sebalik tabir tajuk miss Y yang telah diberikan?


ok laa..
ni kali pertama aku buat post macam ni.
sebab aku..
..........
..........
rindu..


yes. aku rindu dia.

aku bagi nama dekat dia. 
miss Y. 
sebab aku...


MISS YOU
aku tau.
mesti ada yang kata.
-"laaaahhh.. jiwang punya budak. apa la kau ni"
-"kau nak spm pun pikir benda denda ni ke?"
-"bakor je!"
-"aku nak baca blog kau. bukan nak baca sejarah cinta kodok kau"
dan aku tak marah jika ada orang cakap macam tu.
tapi..
hati seorang manusia. 
tak pernah tak dihadirkan perasaan cinta ye dak?
cubalah sorang berani sumpah dekat aku.
siapa yang tak pernah suka seseorang,
confirm pernah.
tak kisah la sama ada suka ke.. sayang ke.. crush ke.. cinta ke..
gerenti ada kan?
dan tak payah la tipu diri sendiri cakap dekat hati yang kau tak suka dia bila hati dah berdegup degup macam orang gila jamming main drum bila masa kau jumpa dia.
cuba control diri dan aku yakin jiwa tenang akan terbit sendiri.
dan...

dekat sini aku bukannya nak tulis  SAMPAH macam ada certain orang buat.
"i mintak apology"
"i tak pernah berniat nak sakitkan hati u"
"i tau i salah" 
"i tau i play three wood"
"reach heart u buat i macam ni"
"i right right (betul betul) mintak maap"
"kau go die!"
"pig kau! don't stir hidup aku lah"
"safe live"


dan sebagainyaaaaaa...
bagi aku.. siapa yang tulis this kind of thing.
lame gila la brotha.
haiya,,,,
try to be mentally cured la.
agak agak la tulis pun.
lepas tu nak bagi orang baca,
confirm confirm kena cakap safe live dekat blog kau.



and.......
for you miss Y.
i'll be calling  you..

missy


sebab really.
aku rindu missy. 
and identiti missy yet will be known nanti.
jangan risau.
for now. 
thats all i can say about missy.
missy.. i miss you.



yes. sure. blame on me.
kata tak nak tulis macam orang lain buat.
tu yang kau tulis tu apa?
sama je...
jiwang jiwang karat jugak.
kau nak bagi orang lain baca benda ni?
macam mak hilang anak je aku tengok.
betul.
hati tak keruan bila pikir pasal benda ni.
dan.. ramai jugak remaja remaja kat luar sana rosak sebab perasaan ni.
aku tak kata salah ada perasaan macam tu
but dont overdo la.
ingat parents yang bagi kita duit tiap tiap bulan.
tak kan kita nak bazir dekat super saver untuk dia tiap tiap malam?
tak kan kita nak bazir dekat teddy bear besa untuk dia peluk tiap tiap tidur malam?
tak kan kita nak bazir dekat movie kita dan dia tengok sampai biji mata pun da tersembam?
tak kan kita nak bazir dekat baju yang kita beli kat dia ada perkataan i love you siap sulam?
dan tak kita nak bazirkan masa untuk dia sampai..... kita tak ingat sang pencipta alam?



hati remuk akal tak normal masa kesepian.
betul... tapi jangan keterlaluan..
ingatlah  suruhan dan larangan tuhan..
pasti. dan pasti.. terbina sebuah jalan.


last word.
jaga hati dan jaga diri..
ingat...



-ending the end-

2 comments:

geboo said...

cehhhh sape ni sany

sany smile=) said...

ada la. hehe

Post a Comment